Godmorgon

Ska precis klä på Tindra och sen så ska vi gå på ett möte. Efter de ska jag träffa Alexsandra (alexsandralotman.blogg.se), henne har jag lärt känna genom min kusin :) alexsandra är också gravid ( som alla andra just nu känns de som hahaha) men hon väntar en liten son i maj om ja inte minns fel hehe. Hon har längtat
Sååå mycket efter att få träffa min lilla Tindris men hon har vart sjuk så länge så. Men nu så! Och i eftermiddag sen så kommer Tindras farfar plastfarmor och gammelfarmor o gammelfarfar hit :) dom har ännu inte träffat Tindra så ska bli kul. Nej nu måste ja göra oss klara!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0