Godkväll!

Eller godnatt? Vi kom hem för ca 20 minuter sen. De va jättetrevligt o maten var verkligen asgod! Så duktig min mamma har vart med all mat. :)

Tindra fick även en present av sin gammelmormor o gammelmorfar, de visar jag upp imorgon :)

Mamma blev även överlycklig för sin present, av mig o mina syskon fick hon ett fallskärms hopp o så ritade min tjejkompis som var här idag ett gulligt kort (bild här nedan) o på andra sidan skrev jag grattis från oss alla o att i sommar ska hon äntligen få göra de hon länge drömt o sen en pil att hon skulle vända på kortet o där va bilden :)

Oj va alla blev helt kära i Tindra o mormor o morfar var nästan mer lyckliga att få visa upp sitt fina barnbarn än jag o roy nästan haha! :).

Nu blir de nattamning sen sängen, är helt slut! Pusssar!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0