En flicka!

Grattis mimmi och Jocke till er söta flicka! :)
Deras dotter föddes idag på eftermiddagen och allt hade gått jättebra :)

Idag skulle jag, baby och Tindris till min mormor o morfar tillsammans med släkten o äta påskmiddag som vi brukar, men jag är fortfarande sjuk, jag har smittat Roy och Tindra har bara sovit o vaknat kort när jag väckt henne för att äta lite o sen somnat om. Så vi blev hemma. Istället så firar vi vår påsk med potatis o köttfärsgratäng, pepsi max ( favourite!!! ) och chips o Ben & Jerry glass. Det blir vår påskmiddag och mys.

Har precis tittat på filmen FROZEN, rekommenderar den starkt! Men jag skulle INTE vilja hamna i deras sits fyfan!!

Pumpar ut mjölk till Tindris nu för jag vill ha lite koll på hur mycket hon får i sig nu när hon är sjuk o inte verkat äta så mycket idag. Så när ja pumpar så ser jag iaf hur mycket hon äter o är de för lite så får jag ju väcka henne oftare för att äta. Nej nu blir de lite Raw comedy club. :) pusspuss!

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Alexsandra, BF 11Maj.

Vad roligt, du får hälsa och gratta :)



Men vilken mysig långfredag. Krya på dig nu.

2012-04-06 @ 20:46:15
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0