Dumt av oss!

Tindra var vaken när vi åt o sen ett tag efteråt, till 20 ungefär så tänkte vi låta henne sova en-två timmar för att hon inte sovit någon längre stund under dagen. Men älskling o jag satt o pratade o mös framför några avsnitt "kvällen är din". Så sa älskling nu:
- jag ska lägga mig snart så ja kommer upp i morgon, klockan är ju tjugo i tolv.

FAN! Vi glömde väcka henne innan så antagligen kommer Tindra nu när jag ska väcka henne försiktigt, att bli pigg o då vaken i x antal timmar. Men men får skylla mig själv som inte tänkte på de. Jag kan ju inte skylla på Roy direkt då ingen av oss tänkte på de o han måste ju sova för att orka jobba. Nej nu ska jag väcka skrutt. Antingen är hon trött efter amningen o blöjbytet eller så får vi va uppe några timmar haha! Ni lär ju märka vilket.

Hörs sen! Puss!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0