doptankar

Jag och älskling är i doptankar. vi har ju bokat ett datum, den 2 Juni och det ska bli sååå kul! :D
mormor har redan börjat brodera in Tindra förnamn och mellannamn och födelsedatum med rosa tråd på dopklänningen. Vi har nämligen en dopklänning som mormor broderat på namn på i 3 generationer :) pojkar broderar hon i med blått, och flickorna med rosa, så den är full med namn men på ett väldigt fint sett :)

Men nu är vi då inne på vilka vi ska bjuda och vem som ska bli gudfar.. om vi ska ha en gudfar, måste man de? vill vi? hm.. gudmor är ju min barndomsvän jojjo som ska bli. Det är ännu roligare också med tanke på att hennes mamma är min gudmor hehe :)

har räknat min sida i släkten o då är det en hel del och nu ska vi ta itu med roys sida också.. tur att det är ett tag kvar, men inbjudningskorten ska ju skickas ca en månad innan och de är ju rätt snart ändå.

 

Nu ropar älskling att maten är klar, vi hörs senare mina fina! :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0