Denna vecka!

Ja det är denna veckan! Har lite att göra men har även en del luckor :) The way I like it helt enkelt.
På lördagen kanske Roys barndomsvän hit ( har för mig att dom är de, iaf dom har känt varann måånga år och är som syskon hehe. Ni vet när ja berätta om att jag tog hit henne o överraskade honom osv? hon är det iaf hehe) men det är ju då på dagen såna fall i och med festen på kvällen.

Ska även fundera hur det blir på lördag, kusin fia (www.fiaochnea.blogg.se) erbjöd sig att väldigt gärna vara barnvakt åt lilla Tindris då. I sånt fall sover hon och nea antagligen över här då o så tar vi hit extramadrassen, just för att Tindra ändå ska ha tryggheten att hon är i sitt hem liksom med sin säng osv.
Visst de skulle ju vara mysigt för mig och Roy då att åka iväg på festen och så, men när jag pratade med mamma så kom vi även på att många blir nog besvikna att tösen inte är med då de är så många som ännu inte har träffat henne och som då kommer dit, och även de som har träffat henne men saknar henne hehe.
Jaja, ska fundera på de så får vi se hur vi gör :) ska prata med mamma och se vad hon tror i och med att hon vet vilka som kommer, och så vet hon även hur de ser ut där vi ska vara och fira henne.

 

Nu ska jag väcka lilla skruttan så hon får äta och ny blöja, hon har sovit länge nu, närmare 3-4 timmar tror jag. Sen ska hela stora ( 3 personer haha ) gå och handla :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0