Dålig uppdate idag!

Jag måste tänka, rensa huvudet.

idag blir det dålig uppdate på dagen, kommer in senare med inlägg. Egentligen skulle jag och tindra träffa massa bebisar o mammor idag, men jag känner att jag måste verkligen tänka vad jag vill. så det blir bara hemma och mysa med min underbara fina dotter och sen en långpromenad bara hon o jag med vagnen.

hoppas ni andra får en fin dag! kramar

image description

den här fina underbara dottern är min, och hon är det bästa som har hänt mig verkligen! Ni som inte har egna barn, det går inte ens beskriva med ord den kärlek och lycka man känner! en dag kommer ni se :)

 

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Im here for you! <3

2012-04-20 @ 13:13:02
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0