Canvas tavla!

Fick en avi tidigare idag och så kunde jag inte hålla mig tills imorgon. Gick och hämtade ut paketet och det visade sig vara canvas-tavlan som jag beställde från smartphoto i helgen. Hur fin som helst! Dom har erbjudande just nu så de är ändå väldigt billigt för att föreviga minnen o bilder på fin tavelduk. 239:- betalade jag för denna med text, bakgrund och 3 bilder och den är 30x20cm. Ni borde gå in och kolla där! Man kan göra i princip hur man vill på tavlorna:)
Bilden är inte riktigt rättvis då bakgrunden är lite grå aktig med bladmönster. Man får även med så att man kan hänga den eller ha den stående.

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0