Att det aldrig tar slut!

Ursäktar i förväg för ett negativt inlägg!

Det här är femte gången, FEMTE! Och jag vet själv att det blir operation och att de inte kommer kunna ta bort det helt igen, för som kirurgerna säger "så länge de är inflammation så kan vi inte ta bort roten på det hela utan bara tömma och vänta på att det läkt"

Ni som följt min blogg ett tag vet ju om mina vändor till sös för svanskotan. Eller de är lite nedanför svanskotan så får jag infektion och de blir stort som en golfboll och värker som fan, går inte sitta eller nånting. Senast jag hade de så var jag höggravid, var i början av februari. Och sen i förrgår har jag börjat känna den värken igen, försökte förebygga med att badda utanpå med alsholsprit men nu kan jag inte sitta normalt längre. FAN FAN FAN! Har även blivit svullen igen.. Förstår inte, hade de en gång augusti 2010, sen kom det tillbaka igen januari 2011, och men sen fick ja de i december förra året o så igen nu i februari o så nu igen. De skrämmer mig lite att de också börjat komma så tätt.. Varför?

Hade en tid i måndags för konsultation hos kirurgen inför de stora ingreppet som ska ta bort "roten" till att man får det här, men de såg jag IDAG :( så hade missat tiden, kul! Jag hoppas att smärtan inte stegrar mer så att jag kan ringa kirurgmottagningen på måndag (dom har stängt på helger) så att jag kan få en tid fort att ta bort de här (elle ja förebyggande då för att nu när de är inflammation igen så går de inte göra de sista stora ingreppet än)

Men om jag kan hålla mig till måndag så kanske jag då kan få en akuttid. Vet ni vad jag mest tänker på trotts smärtan? Tindra! Alltså visst att roy klarar sig över dagen och natten om de behövs och så med henne. De är inte de att jag tvivlar på honom, verkligen inte. Men Bara tanken av att jag kanske behöver åka in akut och vänta asmånga timmar på operation som sist, gör att jag får ont av saknad efter min fina lilla prinsessa!! :(

Fan alltså. Varför kan inte onda dåliga människor få det här istället?

Ska väl vara glad att nu när jag inte är gravid längre, så kan jag iaf ligga bekvämt på mage (enda ställningen som de är iprincip smärtfritt) för då ja var gravid så kunde ja inte luta för mycket framåt pga magen och ryggen är omöjligt pga smärtan, så mina lår var förstörda i två veckor efter operationen då ja hela tiden bara kunde ligga på sidorna i en viss lutning för att inte ha ont.

Ligger i sängen och ska försöka sova nu. Sov gott!
Got to be strong until monday!

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Celina

Nej - inte igen :(

2012-04-29 @ 03:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0