wiie!

Nu är pojkvännen strax hemma, han skulle köpa med sig choklad och mjölk som jag ville ha :)

jag är inte alls sugen på middag.. men kom på att jag har massa kantareller från mamma sen vi va där i söndags för att hon och hennes man och min lillasyster var och plockade på en riktig guldgruva kan man kalla de, dom var i skogen kanske två timmar men fick ihop kanske 10kg kantareller? hahah helt sjukt!

Så jag funderar om de får bli kantarellstuvning på rostat bröd, eller kantarell soppa, eller bara steka dom i smör och salt o peppar så lägger man på en ostskiva o så in i ugnen.. bara jag äter nåtning så jag inte hoppar över måltider.. Barnmorskan sägr att jag då hellre ska äta de jag vill ha en ingenting alls.. men vi får se, kasnke blir hungrig när pojkvännen lagar mat iaf.. hoppas :)

Nu kom min baby innanför dörren! :D
Vi hörs senare puss och kram!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0