Taskig blogging tack vare taskig bloggapp!

Hej på er! Har blivit väldigt taskig bloggning idag men det är för att jämnt när jag skrivit ett inlägg i mobilen och ska lägga upp det, så såg det ut såhär:

 

så ja det var väldigt störande! men men.. såhär såg min dag ut:

 

Var ju med min fina vän johanna i sjöstaden hos henne, sen vid kvart i två så kom mamma och hämtade mig och så åkte vi ut till nacka till min lillasysters skola och hämtade henne för att det är mammas helg att ha henne nu :) :) Efter vi hämtat henne så åkte vi och köpte tacos och sedan åkte vi hem till mamma,hennes man och hundarna och åt mat mös och umgicks bara :)

Sen vid sju tog jag och mammsen en långprommis med deras två vovvsingar ( Hillman som är 4 månader och är en riesenschnauzer och Bruno som är snart ett år tror jag och är en rottweiler ) så gick vi och handlade lite godis och sedan kollade vi på något musikprogram och pratade o hade det bara mysigt helt enkelt :)

 

Nu har jag precis kommit hem till pojkvännen.. så ska vi kolla på någon film, ska försöka starta om luren några gånger och se ifall jag kanske kan få igång blogg appen igen, det är så bekvämt när man inte är hemma eller har tillgång till datorn direkt.

 

Kanske blir ett inlägg lite senare om jag får igång appen, annars hörs  vi imorgon. Ska iaf tipsa er om en bra sak för er som älskar att handla på nelly.com som jag gör ;)

 

Puss och kram!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0