Söker jobb..

Hej på er! sitter och söker lite jobb. Ja vet jag har ett jobb, men jag känner att jag vill jobba så mycket kroppen pallar och tål inför mammaledigheten. och det är det svåra med mitt jobb, det är ju liksom vikariat, och denna vecka som det ser ut nu, mja då har jag ett eller två jobbpassinbokade, så jag skulle ju kunna ha ett till jobb eller ett mer heltidsjobb..

Sittter och håller koll på min bankkonto, min lön har inte kommit än ... ibland kommer de ju som sagt in efter typ 13 eller om det är 15:00 också.. men jag vill kunna då och köpa tabletter mot halsbränna, sura uppstötningar och dessutom svänga förbi HM.. A well, får väl vänta vidare då..
känner mig redan hungrig igen.. och väldigt sugen på våfflor.. men det får bli en frukt och så kan jag äta det om någon timme till lunch :)

nu ska jag se ett vänner avsnitt och hoppas att pengarna kommer in snart!
skulle vilja ha detta här hemma i garderoben just nu:



Puss och kram!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0