Shit det är fredag!


vet ni vad? det jag skrev igår om att kalendern osv inte stämde i graviditeten, forget it, jag var helt hundra på att det var onsdag igår INTE i förrgår haha! så onsdag är de riktiga datumet då jag går in i nu vecka osv hehe, vilken virrpanna jag är!

Så vad gjorde jag igår?
jo jag mötte min vän i slussen, sen hakade jag på henne till jobbet och var där med henne enda tills stängning faktiskt hahah! blir lätt så när man är med henne på jobbet.
Men det finns så himla mycket kul att titta på där och så fina saker ååh jag har så mycket jag kommer köpa där till vår lilla skatt om några veckor! :)

Här var lite fina saker som gjorde att jag på en gång tänkte på Kusinbarnen Julia och Nea som älskar att leka med kök har jag märkt:

massa träbakelser och maträtter osv!

och vem kan motstå den här söta får det lov att bli en bakelse? :

 

I denna mystiska påse är det en fin brun korg, där allting i den är gjort av tyg! Så det är tyg mackor, tygdrinkar, tyg-chickenlegs och frukter osv. alltså allting till piknik i tyg! åh jag älskar alla dessa tyg och trä saker som  nu har typ "kommit tillbaka igen" så himla mysigt!

 

Glömde fota min älskade filt som vår lilla skatt ska ha! den är vit, och världens mysigaste underbaraste tyg och de hela ligger i en nalle, så man öppnar nallen och vips så har man en jättefilt plus en kudde som nallen blir när den är tom! hur praktiskt som helst!  finns även jättefina takmobiler osv där.. ååh vill ha allt, ni som inte vart där, ÅK DIT :)

 

det är prinsessor och pirater i saltsjöbaden centrum!

Nej nu måste jag äta frukost!

Puss och kram på er!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0