Saker från nätet

Hej på er, blir en ny kategori, saker från nätet.. först tänkte jag lägga det under shopping, men då kände jag " det är inte alltid man köper de saker man kollat på " så då fick det bli saker från nätet, rätt bra egetnligen med tanke på att jag har den del rolig hemsidor jag brukar beställa/titta på saker på :)

det här mysiga plaggen hittade jag när jag spanade lite på nelly:

den turkosa är jag lite osäker på men de andra ÄLSKADE jag. speciellt för att man kan ha dom även när man fått större mage :) Är helt kär i koftan samt den bruna blusen. åh tänk va fint, med bara leggins till, de två tillsammans eller som två olika outfits :)
1.Den bruna blusen ska jag nog köpa, kostar 199:- så det är lagom för min plånbok
2. grå/vit stickade koftan ser väldigt mysig ut, men det är ändå 599:- och då känner jag att det finns iprincip likadana fast billigare på andra ställen :)
3.Turkosa blusen (?) kostar 299:- men den känns nästan lite mer sommrig kanske?
4. åh marinblå blusen är så otroligt fin! dock kostade den 1099:- typ och de känner jag inte är värt en blus.. fast den var grymt snygg till jeans som ena modellen hade på en av bilderna :)

hm.. men det kommer bli den bruna blusen iaf det är jag 98% säker på :)


Tänkte lägga upp alla Ultraljudsbilderna nu också, har ju glömt bort de, tänkte passa på att bloggnörda mig lite nu när pojkvännen slocknat här brevid mig haha! Jag har ju lagt upp dom på FB också, men några av er har ju inte min facebook och några av er vet jag är från "marsgruppen" så då lägger jag ju upp de här för er också :)

Puss och kram!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0