Precis ätit middag!

Hej på er, nu har jag och älskligen precis ätit middag, blev pasta carbonara med rivna morötter till mums! och ja, bloggappen funkar fortfarande inte.. skit störande alltså jag fattar inte varför! :(


Nu ska vi kolla på den nya  filmen "horrible bosses" där bland annat jennifer aniston är med, haha en av de få skådespelare som jag kan, men dt är ju för att hon är med i VÄNNER ;)


först blir det att svara på massa mail, la nämligen upp en mobil på blocket för ca två timmar sedan, en sån där Sony ericsson x8. men jag använde typ aldrig min för jag var för kär i min iphone, så den har bara legat sen ja köpte den i augusti haha!

Well well.. vi hörs senare kanske annars imorgon! och vi ber till gudarna att blogg.se kan fixa sin jädra app snart alltså!!

Den jag la upp på blocket!

 

 

Puss och kram på er! hoppas ni alla får en mysig lördags kväll!

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: SANNA

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu!

Missa inte chansen att synas inför ca 1000 läsare, lycka till! :)

2011-10-08 @ 21:28:38
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0