Plants vs Zombies!

Hej på er! Har suttit och spelat Plants vs Zombies i typ två timmar nästan? hahah! hade glömt hur kul det var! spelade de innan sommaren någon gång, men min dator är ju sönder o pojkvännen har inte det på sin dator, men fixade det imorse så har som sagt suttit o spelat haha! :)
Börjar bli hungrig igen, dags för lunch. Blir sån där färdig lasagne, de hade dom för 5 kr på matdax haha! och sen såklart sallad till :)


Idag har jag inga planer alls, förutom tvätta i den läskiga tvättstugan... Tvättid 13-16, hoppas baby hinner sluta o komma hem innan jag ska tvätta så vi kan hjälpas åt o så att jag slipper vara själv där nere :)

Vet ni ? i typ nästan en timme har det vart full ös i magen alltså, hihhi det är så mysigt! bara känner hur det vänder och vrider o har sig där inne, en gång när jag stod upp och tittade, så såg jag t o m hur de rörde sig lite smått utanpå magen! åh vår lilla älskling är iaf sprallig och pigg som sparkar omkring där inne som en liten fotbollsspelare! haha!

Nej nu måste jag äta!
Puss och kram!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0