planer för idag?


Sitter och tittar på vänner o funderar på vad man ska hitta på idag. pojkvänne är hos tandläkaren så han fick vara ledig från jobbet idag, sen ska han vidare o träffa nån killkompis, så då blir det ju inge kul att sitta hemma direkt :P

Jag måste förbi hemma, kolla om min lönespec har kommit och sedan svänga förbi soc med den så att alllting blir rätt. Det är ju i globen så funderar på att se om min mamma vill träffa mig och fika eller nånting då också. :)

På måndag fyller jag år :) ville bara säga det haha !

Nej nu ska jag hoppa in i duschen !Puss och kram

Bild som min pojkvän tog på mig i början av sommaren, blev egentligen konstig, men jag gillar dne på något sett :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0