Ny vecka!

Godmorgon, idag har jag sovit ända tills 9! Haha alltså det känns så länge nu när jag är van att vakna klockan 7. Dessutom har jag inte behövt gå upp o kissa i natt, det är första natten på jättelänge! Hmm kan nog ha att göra med att jag var vaken till 3:40 för att jag inte kunde somna? Var så himla pigg haha!
Nåväl nu blir det frukost!

Förresten, jag tänkte på det här med gravidbilderna och kalendern, tänkte börja lägga upp de på onsdagar istället nu, för de är ju då jag går in i ny vecka eftersom datumet blev ju ändrat när vi var på RUL. Så de blir på onsdag som det kommer upp för då går jag in i vecka 21 (20+0)!

Pusd och kram!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0