Nu mår jag bättre!

Hej på er! känner mig redan bättre.
allt som behövdes var att vila lite mer :)
Pojkvännen ringde precis och sa att han ville vara gullig och köpa med sig sushi hem så att jag skulle bli bli gladare nu när de är sånt strul med mina pengar. aaw min älskling så fin han är!
och MUMS sushi!! visst man kan äta vanlig sushi, men jag har sedan jag blivit gravid hållt mig till MAMA sushi faktiskt, känns bättre.. och barnmorskan säger också att om man inte vill "chansa" för man inte alltid vet med alla sushi-ställen, så är mama sushi bäst :)

Nu tänkte ja lägga upp bild på min mage som bara växer och växer, nu är den gravidrund och  riktigt hård hela tiden också, eller nästan hela tiden.. är så skönt nu när man verkligen ser gravid ut!

blir alltså två gravid inlägg nu! Puss och kram!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0