Mysig dag på stan :)

Gud va bra denna dagen blev ändå trotts allt. Dessutom har allting löst sig nu också så att detta blev en toppendag ändå!


Satt i någon/några timmar på en uteservering i stan med kim o hennes mor, det var jättemysigt. Hon hade dessutom med sig lilla Pyret som blev överlycklig när hon såg mig, janina sa att hon blir aldrig så glad när någon kommer förutom mig, naaw de värmde! :)


Sen gick vi på stan och tittade på kläder och allt möjligt:) var en riktigt mysig dag på stan helt enkelt.
Och när jag sagt hejdå till kim o hennes mor och var påäg till tunnelbanan för att åka hem till pojkvännen, så såg jag han som sjunger låten "vill du ligga med mig då om sanningen ska fram" haha om jag inte vart själv så skulle jag nog börjat sjunga de högt!


Nej nu ska kocken (jag) laga gooood lasagne som jag är grym på och sen mysa med min älskade :) ha en fin kväll så hörs vi nog lite senare :) kramkram

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0