Mamma kläder!

Just nu sitter jag och tittar lite på Nellys hemsida.. det är lite farligt. Men kollar faktiskt in deras mamma jeans osv.. måste börja inse att jag inte kan ha vanliga jeansen och legginsen längre, utan att jag faktiskt behöver såna som har skydd på magen. Bebis sparkar och blir arg när jag har vanliga leggins för de blir ju då mitt på magen nu när magen har vuxit, och annars när jag viker ner dom och har dom neranför magen, ja då blir de ju skav emot magen så de funkar inte heller. men måste säga att jag faktiskt är lite besviken på deras mamma utbud!
det som var snyggt, kostade typ över 1000:- och jag tycker inte de känns värt faktiskt. Nästan så att H&M's tex mamma jeans va så mycket snyggare o prisvärdare. kolla skillnaden:

De enda som var någorlunda snygga och billiga hos nelly var dessa:


Medans H&M's utbud va så mycket roligare:

Jag tyckte iaf så mycket bättre om H&M's jeans :)

Nej nu måste jag kolla lite på vantar osv.
senare kanske de blir en sväng förbi Saltsjöbaden till min väns fina leksaksbutik som hon arbetar i. ååh dom har så mycket fina bebissaker att ni anar inte! :)
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Celina

De nedre byxorna från hm har jag och de är helt underbara! Kram

2011-10-13 @ 20:36:59
Postat av: rebecka

åh är dom? då måste jag verkligen skaffa såna! :)

2011-10-13 @ 20:53:11
URL: http://rebeckash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0