Lunchdags

Magen skriker efter mat så står och gör grönsakssoppa med massa nyttiga grönsaker plus potatis och korv, ser snålt ut med potatis och korv på bilden, men resten låg redan i kastrullen när ja fotade :)

Min baby kom hem för en stund sen också och flög på mig o berätta hur mycket han saknat mig :) sen tog han på magen och sa pappa är hemma. Oj vilken spark de blev tillbaka haha :) blev fullt ös där inne efter att han gjorde så. Åå så hungrig ja är, soppan är klar om ca en kvart.. Nåja får läsa mina favvobloggar så länge :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Kul att du skriver ofta och mycket som mig. :) puss

2011-10-28 @ 20:10:10
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0