Irriterande verkligen!

Det stör mig verkligen att bloggappen inte fungerar.. vad är det för fel på den egentligen? Någon som vet?


Sitter just nu och tittar lite på nelly.com's hemsida efter lite kul att shoppa.. är ju så otrligt tråkigt väder, pojkvännen och jag har bara legat och myst i soffan och tittat på gamla hederliga Ed edd och eddy! hahah herregud va man skrattar.. kommer ihåg det från att jag var liten och det är så kul att se!

Kan lägga upp några favvisar från Nelly sen när jag sett ut vd jag vill ha, kollar lite mest på koftor och annat höstigt som även är lätt att ha när magen vuxit mycket mer också, töjbara kläder helt enkelt :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0