Inget internet i mobilen!

Hej på er! Hade tydligen inga pengar på mobilen så att då gick de ju inte att blogga eller spela mitt beroende spel wordfeud haha!

Jag har precis kommit hem till pojkvännen, var inne i stan o mötte Pyres matte o lämnade tillbak lilla sötnosen. De första hon sa när vi träffades var "vilken fin mage du har fått, oj va den vuxit!" haha och då sågs vi ändå för en vecka sen :)
Fick även en present för att ja haft Pyret! Var från en av mina favoritbutiker Yves Rocher som jag är stammis hos o beställer jämnt därifrån!
Det var en cocos lotion, en cocos dusch kräm och en vanlig tvål :)

Vi hörs om en stund måste byta om till mjukisbyxor, lillen sparkar som en galning när jag sitter ner nu, samma när jag var på tunnelbanan, för att jag har leggins som är låga i midjan haha!

Puss och kram!:)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0