Inga pengar :(

börjar nästan bli lite irriterad nu.. inga pengar än så länge.. utan dom kan ja inte åka till soc och visa upp min lön och då får ja inte resterande till hyra från dom osv.. allting hänger på denna lön.. Förstår ni nu att paniken kommer ikapp en lite?

aja.. får väl vänta då. inte mycket man kan göra :/

nej nu måste jag lägga mig i sängen ett tag.. har sån himla värk i magen... eller det är sammandragningar typ, eller kroppen som bara tränar inför förlossningen, men mindre skönt kan jag gott erkänna att det är. har dessutom börjat få sån halsbränna hela tiden, så baby ska köpa med sig Novalucol som andra gravida tipsat om. det är någon form av tuggtablett som tydligen ska vara effektiv..

Nej nu måste jag vila mig. vi hörs senare puss och kram !

:)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0