Idioter!

Kom ner till tvättstugan ca 13:10, tvättiden började 13:00.. Kollar
Tvättstuga okej hade bokat ettan, gick in och då har nån jäkel tagit min tid! Maskinerna stod på 34 minuter kvar vilket betyder att någon tog min tid typ exakt kl 13! Om jag kommit ner tjugo över så kan jag förstå det med tanke på att "reglerna" brukar va att efter en kvart eller halvtimme så är de fritt fram att ta dens tid. Men jag var där TIO ÖVER!? Är de så svårt att boka egen tid? Så ja ville göra hämnd!

Stängde av de två maskinerna,men lät maskinerna vara stängda ändå för då skadas inte kläderna, vill ju inte förstöra bara läxa upp dom lite o då ser den personen att jag stoppat när de va 30 min kvar. O sålänge de e stängda så händer inget med kläderna,
Samt satte en arg lapp på dörren dit in.
menar varför ha ett bokningssystem om man inte använder det?

Jag tycker att jag gjorde rätt, va tycker ni?:p

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0