Idag är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag hurra hurra hurra! :)

Hej på er!
Hade lite bloggpaus i helgen, men det kommer längre ner i detta inlägg!

Idag är det som sagt min födelsedag och jag blev väckt av att min älskling kom och sjöng ja må hon leva och hade gjort te och goda gurksmörgåsar! mums.. kan  man vakna så mycket bättre än sådär?

Idag måste ja förbi jobbet och få lära mig om någon inloggning för att få tillgång till lönespecar osv, eftersom att de tydligen inte kör med traditionell i brevlådan utan de kör allt "maskinellt" eller vad man säger.
Ska även vara gullig och överraska pojkvännen med att städa hans lägenhet jättefint!

Här är min mysiga frukost! Dålig bild pga att de va mörkt och iphone suger :)


Igår så åkte jag och pojkvännen hem till min mor, hundarna och hennes man för att fira mig med dom+storasyster storebror och lillasyster. (kändes skönare att göra det på helgen så vi tog det en dag för tidigt) och så fick jag lite rolig presenter, som ändå var behövliga! Här är det jag fick :
- Pengar och detta:

Grytlappar! har faktiskt inga så vi har användt oss av kökshanddukar hela tiden haha!

Jag har pratat så mycket om våfflor på senaste tiden, så då fick jag ett fint våffelhjärn! ser lite vikt ut uppe, men det är tejp för jag blev så ivrig att öppna den hahaha!

Ett gulligt grattis kort av min lillasyster!

Titta vilka söta byxor till vår lilla skatt! Mamma sa : Jag kunde inte låta bli när jag såg dom. hehe och jag förstår henne, ler bara ja kollar på dom, så himla söta. Och att det är unisex så gör inget att vi än så länge inte vet könet :)


Nu ska jag se ett avsnitt av vänner, sen blir det att börja städa!

Puss och kram på er från födelsedagsbarnet :)




För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Grattis åter igen. :) puss

2011-10-24 @ 12:21:18
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0