I paketet från Yves Rocher!

Här är innehållet från det jag beställde och fick! :)

Det här är sportbagen man fick med gratis, värde 250kr! Väldigt bra storlek på den måste jag säga, och fanns även ett axelband som ligger i den :)

Den vita kartongen där, den fick man också med gratis! det är sån där mot ringar under ögonen osv :)
De jag köpte var då: Ett fint bra matt puder, en ny ögonbrynspenna, en ny mascara med förlängande effekt, ska testa den efter jag badat igen och se ifall den verkligen förlänger. Sen två produkter från deras raspberry serie, en liten parfym samt läppsyl/läppglans. och det som är i guldiga lilla påsen är hämligt för den ska jag nämligen ge bort i julklapp :) Vet att den personen inte läser min blogg, men kan säga att det är ett fint halsband, mer säger jag inte :)

 

Allt detta sammanlagt då ( raspberry parfym o läppglans, pudret, mascaran och ögonbrynspennan ) skulle egentligen kostat 411:-, men så fick jag rabatt på några varor, samt hade min värdecheck på 300:-, så jag ska bara betala 49kr! Haha så värt det måste jag säga! speciellt när jag dessutom fick med två användbara saker gratis!

 

Nej nu ska jag kolla lite vänner sen blir det badet med skum och en kopp te :)

 

 

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0