Hjärtljudet!!!!!

Herregud jag vill bara hoppa och skutta!

fick höra hjärtljudet hos barnmorskan och herregud va det var mäktigt!!
har ju hört när min kusin tex varit och lyssnat när hon var gravid men det här var verkligen coolt alltså!


När barnmorskan höll på att lyssna så säger hon : Jag ser att blivande mormor blev lite rörd också.
Naaw min mamma blev lite rörd av att lyssna också.. Gud nu längtar jag verkligen till imorgon på ultraljudet. GUD jag är helt exalterad haha!

Nu ska jag beställa lite kul från Yves Rocher som jag är stolt kund hos. Har ju dessutom 300kr i presentkort från dom att handla för. Så vi hörs senare :) måste nog ringa några och berätta om hjärtljudet också. haha!


Puss och kram från en riktigt riktigt lycklig tjej!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0