Hemma igen!

Hej hej !
Nu har jag precis kommit hem till pojkvännen igen.. fredag och jag har ingenting att göra och pojkvännen är inte ens hemma fast han sa att han skulle käka med mig ikväll o ha en mysfredag. äsch då får jag väl ha pyssla om mig själv tjejkväll då :)


Var ju som sagt hos mamma och busa med hundarna och åt goda nybakta bullar o tog det bara lugnt. Älskar att umgås med min mamma, käftana bara går på oss haha!
Fick skjuss hem också! ååh så skönt! så då handlade jag lite på vägen hem också, blev chips och choklad hih! det är fredag så då får man va lite onyttig sådär! blev även att köpa tranbärsjuice, för vet inte om jag har början på urinvägsinfektion, eller om de bara är att lillen i magen bara älskar att retas med mamma. Haha! lika bra att ta det säkra före det osäkra, så nu blir det minst ett glas tranbärsjuice varje morgon, lika bra! nyttigt så det är väl bra vilket som.

Nej nu måste jag laga lite mat, magen kurrar! Blir nog något enkelt som typ tortellini med lite matlagningsgrädde o lite kryddor, så de blir lite mer såsigt bara :)

såhär såg jag ut idag:

O här har vi ena vovvsingen, bruno. som är i riktiga trottsåldern nu alltså hahah! Det är som att han skulle ha tappat öronen nånstans på vägen typ

 

Puss och kram!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0