Helt fast i tanken.

det enda jag tänker på nu är hjärtljudet, det har liksom klistrat sig fast i huvet och jag är så otroligt lycklig!

Jag och älskling låg i sängen nyss och så sa han " Jag kommer ju inte direkt känna av nånting väl?" precis då när jag lägger hans hand på magen, så fick han en knuff tillbaka. OJ vilket leende han fick! gud vilken bra dag det här är alltså och verkligen bara sitter och väntar på att tiden ska gå. kan inte klockan vara typ 12:30 imorgon just nu?
för då är det bara 30 min kvar :D


Roy påpekade de nyss också att jag är så glad. och helt ärligt kan inte sluta le! så extremt underbar känsla!


Nu ska vi gå och handla lite mat, jag är så sjukt sugen på att frossa i mig massor av frukter och nötter! så blir nog något sådant från butiken, om jag inte får beslutsångest som jag jämnt får nu. när jag tagit de jag vill ha, så villl ja ha miljoner saker till..


Har även funderar på att sno en lista som min kusin har på sin blogg, där man skriver en varje dag i princip om en viss grej.. är lite kul faktiskt och de får en själv att tänka lite. Blir nog från och med imorgon :) Tack för idéen kusin (fiaochnea.blogg.se)
:)

Ville bara skriva något, av min lycka lite sådär. Vi hörs senare :)
Puss och kram!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0