Hej på er!

Förlåt att jag inte kunnat blogga förens nu, men dt är fortfarande samma felmeddelande i mobilen så har inte gått. Vettekatten hur man ska kunna lösa det? Är det någon mer än jag som har samma felmeddelande? :S


Imorse gick jag upp vid kanske 8 och var väldigt pigg, pojkvännen också. så gick och handlade frallor, juice, vindruvor, gurka och lite annat gott att ha till frukost :)Det är så mysigt på helgerna när jag och älsklingen kan ha riktigt morgonmys, man känner att det blir liksom lite extra bra start på dagen :) haha


Jag sov dessutom som en riktig prinsessa inatt med min prins liggandes tätt intill och kramade mig exakt hela natten o så hade han ena handen på min mage hela tiden också. naaw :)

Förresten! läste lite nogrannare på nelly presentkorten, och den gällde endast om man handlade för över 500kr, men dock stod de inget om att man får använda fler presentkort på samma så ska nog ta och prova det sen..

nu ska jag dricka lite te, och organisera lite i min nya kalender och bland alla mina papper, men jag hör av mig senare.. oftare om bloggappen fungerar igen idag ( som jag HOPPAS!!!!) annars blir det något inlägg senare idag via datorn :)


Puss och kram! :)

Orelaterad bild på mig, sommaren 2010 på långören som är vårat landställe.

kan berätta om det vid ett senare tillfälle :) Måste även komma igång med den dära listan! :D


För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0