Hej på er!

Gick inte att blogga från mobilen igår, är lite fattig just nu så har inte gratis interne i luren just nu och pengarna är slut, så fick i princip abstinens igår hah!

men igår så:
Åkte till syster, va där kanske vid tio , vi drack te, åt våfflor med socker på för att hon hade inte grädde eller sylt haha! och så tittade vi på vänner och bara umgicks :) Det var jättemysigt och trevligt!

Sen kom jag hem till pojkvänne framåt 5-6 där någongång och då blev det till att laga middag och mysa framför film :)

så egentligen missade ni inte så mycket direkt! har också märkt att enligt BF den 6 mars, så är det idag jag ska gå in i vecka 21 (20+0) och enligt den barnmorskan då också, men enligt den kalendern jag la upp här igår så var det igår jag gick in i den veckan ? hmm. aja jag går efter min kalender så då är det idag jag går in i vecka 21 och alltså idag jag ska lägga upp magbild :)

Nu på morgonen ska jag äta dricka en kopp te, sen klockan elva ska jag möta en vän som jag faktiskt ska låna pengar av, hatar att låna av folk men är faktiskt i lite knipa just nu, eller bara fram till i övermorgon så de är bara typ en 100 till lite frukost i princip :)


Nej nu blir de vänner och trassla ut mitt svinto, måste ha vridit på huvudet som en jäkla ångvält inatt för har sånt där stort trassel i bakhuvet som ni vet små barn brukar ha? haha.. inte så fint och fan detta kommer kännas!

lägger upp listan innan jag sticker och möter min vän och handlar mat, sen hörs vi efteråt! Puss och kram

Fin höst bild som jag tog förra hösten om jag itne minns fel, på min fina lillasyster fanny som är 11 :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0