Godmorgon!

Hej på er! Gud va jag älskar att vakna tidigt på morgonen!
Jag älskar att liksom ha hela dagen framför mig, plus jag älskar att mysa med en god frukost och te till någon bra film eller serie!

Älsklingen ligger fortfarande och sover så det blir mysfrukost själv :)

te, smörgås, melon och passionsfrukt! MUMS!

har som sagt dumpat myshowroom och hoppat över hit, har försökt kopiera över några inlägg hit, men känner att jag inte orkar ta alla, så kanske skriver om dom senare eller så skippar vi dom och kör en fresh start härifrån :)

Nej nu blir det att titta på vänner och äta :) Puss och kram!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0