Godmorgon!

Inatt drömde jag en sån jäkla skum dröm! Först åkte alla jag kände på värsta birka kryssningsbåten för att komma till långören( är ju vårt
Landställe, dessutom får inte sån båt plats dit i vattnet tror ja, för grundt typ. )
Sen helt plötsligt ska min mamma o jag ta fast några utländska för vapen innehav så vi åker dit o ska
Peppra ner dom haha men aa vi fick fly i slutändan ändå.. Sen så är vi inte jagde längre typ o då kommer min bror, storasyster, hennea kille, otto och långeman åkandes på massa bilar, men man satt inte I BILARNA utan man satt UTANPÅ på motorhuven när man åkte :s så vi tog en sväng o hade askul. Sen börja min bror bråka med Virre som va dum mot mig så min bror lacka ur o skulle slå ner han, så bror spottade han i munnen sen börja alla vi som va där att skratta o då vaknade jag.


HAHAHA sjuk dröm! Hände
Massa mera skumt därimellan o jag kommer ihåg allt men nu måstr jag äta frukost :)
Puss o kram!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0