Godmorgon!

Sitter o äter frukost, blev en liten toast idag igen, det är ju så gott o tar ca 1 minut i våffeljärnet haha. Så blev toast, te och vindruvor denna morgon! :)

Idag är min man hemma med mig, han är ledig ååå så underbart! så vi ska ha riktig mysmorgon :) nu har vi båda precis ätit frukost.

Idag blir det inte massa vänner på morgonen, utan idag blir det istället Southpark! :D

Fick en kommentar förresten om var jag hittar min gravidkalender igen, well.. gå in p min kategori : Frågor och svar, och där ligger svaret med länk och all hjälp om du tex vill ha den i bloggen :)


Nu ska jag vara social, svårt att kolla på south park om jag bloggar, är ju samma dator liksom hehe.
Puss och kram!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0