Godmorgon!

Hur mår ni idag?
Idag hoppas jag att mobilappen fungerar bättre, ska nämligen inte vara hemma idag så kommer inte ha någon tillgång till nätet alls då i princip.  Ska iväg om cirka en två timmar och då träffa min fina storasyster Nattis, vi ska fika, göra våfflor och bara umgås :)

Igår?
Tog de bara lugnt, hade en så extremt obeskrivligt mysig kväll med älsklingen! visst vi brukar ha jättemysigt på kvällarna men de kändes så speciellt igår att jag inte kunde låta bli att känna ännu mer och ännu mer förälskelse för honom! Så jävla underbar alltså, går inte beskriva med ord hur den killen får mig att känna och vad vi känner för varandra.


Både han och jag är riktigt fattiga nu för att vi var oanständiga med våra pengar denna månad, men skrapade ihop 15:- så gick vi och köpte Chocolate chip cookies ( om de är så de heter? ) och mjölk! det är så himla gott att doppa i mjölken och äta! pojkvännen trodde jag var dum först, han hade aldrig hört om de innan, men när han smakade så gillade han det också haha :)

Nej nu måste jag äta frukost!
btw, blir massa inlägg innan jag går, blir ju listan och till gravidkategorin också! :)
Puss och Kram!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0