Godmorgon!

Har varit vaken sen cirka 7 då pojkvännen gick till jobbet, så ringde syster upp mig o vi har snackat i telefon fram tills nu haha! tänk va mycket syskon kan ha att prata om ;)


IDAG SKA VI PÅ RUL!!!!  shit va jag längtar! möter pojkvännen halv 1 och så går vi upp till sös och sen får vi se vår lilla älskling! hoppas vi får se könet också. som tex min kusin vän, då kunde de inte se könet för att barnet vägrade att vända på sig eller hur det var. men jag hoppas vi ser könet!
kan inte beskriva hur mycket jag längtar alltså!


Nu blir det  att dricka te, äta frukost och kolla på såklart obligatoriska vänner!

ska börja med den där listan idag också som jag pratat om. gör nog en egen kategori till den också. så det blir det senare efter frukosten.


Ville bara skriva godmorgon till mina fina läsare! Vi hörs senare

Puss och kram!

Första bilden min fina pojkvän tog på mig den första veckan vi träffades och låg o mös i sängen :) hihi. blir varm i hela kroppen bara jag tänker på när vi träffades :) Love you <3

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0