God natt! :)

God natt fina läsare! Filmen vi såg nu sög, Jag somnade till o pojkvännen fick lida genom att se den själv haha stackarn! Men vi stängde av den nu, kändes så ovärt att se den.

Skulle egentligen ta ett mysigt bad med skum o ljus men jag kommer nog somna i badet så då tar jag hellre det imorgon :)

Såg att många komenterat, ska kolla alla komentarer imorgon när jag är inne på datorn för nu ser man inte vilken komentar som är till vilket inlägg :/

Nej nu ska jag kramas med min älskling o sen krypa ner i sängen! God natt på er fina :) bjuder på en trött bild på mig nu precis innan jag tog bort sminket :)

Puss och kram!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0