God morgon alla solstrålar!

Hur mår ni idag då? :)
Oj statestiken har ökat ännu mer såg jag, va kul att se. skulle va roligt om flera kommenterade lite mer också så man kanske får veta lite om er? :)


Har precis varit ute med Pyret på en snabbisrunda, vi kompromissade lite ( eller jag dåra ) hon var nödig och jag är jättehungrig så fick bli en snabbis med henne så hon fick uträtta sina behov, och nu ska jag äta frukost och dricka te samt se vänner såklart ;) så pyret får en långrunda runt lunch istället :) nu har jag börjat om på serien och ska se alla avsnitt i ordning istället. så nu är jag på säsong ett! :)

vad händer idag då?

Mjaa, känner mig rätt krasslig så blir mest att ta det lugnt.. igår ringde jag även till Sibyllekliniken för att boka tid angående ultraljudet för att se könet på vår lilla skrutt :) Men tråkiga va att hon bokade mig i december, o vi vill gå så snart som möjligt. så ska ringa och se om vi kan få en nyare tid. Man får ju som sagt TIDIGAST gå i vecka 24+0 och just nu är jag 18+6. och den 7 december som vi fick tid, då är jag ända bort på 27+0. så skulle vilja få en tid typ två veckor tidigare :)

Nej nu måste jag äta känner jag. så vi hörs senare :)

Puss och kram!
såhär mys hade jag och pyret det igår morse när vi tittade på vänner :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0