God kväll!

Ikväll har jag o Pyret busat massa innan och efter middagen ( som btw blev pasta med ost o skinksås ) efter middagen gick jag ut med henne på en långprommis i sällskap av min syster via telefon hehe :)


Sen har ja faktiskt sovit fram tills för en timme sen! Har varit helt slut idag, vet faktiskt inte varför har ju inte gjort så mycket idag ju så vet inte varför hmm :p

Såg att de var många som komenterat också, va roligt! Får kolla det imorgon på datorn så att jag kan svara och se vilken komentar som är till vilket inlägg osv :)


Nu ska jag gosa lite med pojkvännen och Pyret, sen blir det nog sussa kudden igen :) vad har ni gjort ikväll?:)

Här är en söt bild på Pyret och hennes bästa kompis hära. Eller snarare kk får man väl ta o säga.. He he.

Puss och kram fina läsare :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Steinbettina

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2012-01-09 @ 21:31:52
URL: http://steinbettina.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0