Går inte lägga upp bilder här heller?

Nånting verkar vara väldigt skumt med blogg.se just nu, vilket känns väldigt irriterande med tanke på att man precis bytt bloggportal till denna istället för myshowroom.. men just nu går det inte att lägga bilder, ändra typsnitt , INGENTING fungerar på inläggen heller här via datorn.. jag som hade tänkt att lägga upp denna söndags graviditetsbild alltså vecka 18+0.. men men.. får väl vänta och se om det blir någon förbättring senare :) Nu blir det att ta en lång promenad och sen antagligen beställa mat eller springa och köpa en pastasallad.. är inte alls sugen på onyttig snabbmat, känns så fel att gotta i sig för mycket onyttigt när jag vet att lillen i magen också är hungrig, eller nej det vet jag inte, men jag vet att lillen behöver mat och näring via mig såklart så då vill man helst inte svälja ner en svettig pizza hahahah även fast det kan vara gott ibland.. nej vi gör såhär det blir en promenad och sen pastasallad :) Puss och Kram!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0