French manicure deluxe :)

Har precis kollat klart på vänner och samtidigt gjorde jag mina naglar fina :) älskar att jag lyckats låta dom växa den här gången, var så längesen jag hade naturligt långa naglar. Så jag gjorde vanliga vita tippar, men gjorde lite deluxe så tog silverglitter ovanpå o sedan bara topplack :) Tyvärr kan jag inte ladda upp bild just nu, står nånting i stil med "request timed out".. Hmm hoppas dt fungerar senare då :)



nu blir det prata med mor för att se om hon och jag skulle ta en fika med
Mormor o morfar idag.. Har nämligen inte berättat "the big news" för dom än eftersom att jag vill göra de personligen, inte över telefon eller dator liksom. Vi hörs senare! Puss och kram!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0