Fika i stan

Sitter på tunnelbanan nu påväg till stan. Blev lite förseningar för att.. Nej de tar vi inte här. Är iaf påväg nu. Morgonen o dagen började så himla mysigt, åt frukost blev så trött efteråt att jag gick o sov en timme till, blir väckt av min älskling med massa pussar och kramar :)


Hatar att åka till stan ofixad, men får bli så nu och solglasögonen på plus mjukiskläder.. Ush hatar att åka in såhär men men får bli så nu. Allting blir bra sen det vet jag.


Nu måste ja ringa upp kim o säga att jag är på tuben. Kram

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hoppas det löser sig, vad det än är. Bara att ringa om du vill prata. Puss

2011-10-04 @ 13:48:40
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0