Ett härligt bad!

Ligger i ett härligt cocos bad :) ansiktsmasken är på, hårinpackning likaså och det luktar sååå gott!

Har märkt att nu när ja lätt vaknar på nätterna för att höften kan verka till osv, för att kroppen övar inför förlosningen eller vad man ska säga, så är de sååå avslappnande med ett varmt bad! Kroppen blir så flytande o ja det är så skönt! Alltid älskat att bada, men som jag fått höra så lär det nog bara bli skönare och skönare ju längre det går :)

Ahwell, nu plingar dt för fullt på wordfeud! Om ni vill spela mot mig så är det bara att lägga till mig, rebeckash heter jag där med :) puss o kram!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0