Dumma kamera -.-

GODMORGON!

Har ni sovit gott? jag sov jätteskönt :)
Pojkvännen gick till jobbet för kanske en kvart sen och jag håller på att göra te, Pyret? mjoo hon är den som är mest morgontrött så hon har krypit in längst in i de varmaste mörkaste hörnet under tecket och sover haha! hon svarar inte ens när man ropar, utan hon smyger mest fram och kollar om det var nåt viktigt, sen kryper hon in igen! Så jäkla söt alltså. Tog massa söta bilder på hennes nyss med min kamera (
har inte användt den i bloggen men tänkte why not lägga upp snygga bildr när bloggappen ändå inte fungerar så ja skriver från dator ) Vad händer när jag fotat henne en massa? joo min sladd är SJÄLVKLART spårlöst försvunnen... hmm hittar massor av sladdar , men ingen som passar min kamera det är verkligen just my luck.


Försökte då fota från min iphone på kamerans bild eller vad man säger och då blev resultatet såhär :(
Här skulle jag då om bilden vart bra, skrivit något finurligt som " Vaaart är Pyret? "


och nu då skriva kanske " Dääär är Pyret :) "


Men som sagt blev riktigt usla bilder! och vid denna tid på morgonen så tänder jag inte takllampan alls.. har mina ljus tända och min mysfrukost.


Idag hoppas jag på att det inte är regnväder vill nämligen gå riktig långpromenad idag, kanske gå hem till mammsen i årsta eller nåt?
Pyret hatar nämligen regn. HAhaha hon är perfekta hunden, as lydiga, kan alltid gå lös, Hatar tidiga morgnar och hatar oväder.
Som igår kväll när vi skulle på långkvällsrunda tänkte jag, då fick jag dra ut henne ifrån porten, då sprang hon och kissade, den kutade hon tillbaka till porten på en gång. haha inte ens värt ett försök nästan! men jag lockade med godis och allt möjligt men nej hon bara satt där och kollade på mig och vägrade gå!


Nu plingade de till i köket, min te-vatten är klart! That means FRIENDS and really cozy breakfast with candles :)
Skulle vara kul om ni kommenterade lite mer, Hur börjar ni era morgnar? :)

Puss och kram!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0