Dag 11 - Mina syskon

Dag 11 - Mina syskon

Mina syskon.. Jag har 3 stycken syskon :)

Storebror: Fredrik, han är 23 år och den bästa storebror man kan önska sig! han är omtänksam, bryr sig verkligen och finns alltid där för en. Helt underbar och den bästa bror man skulle kunna tänka sig helt enkelt !
Storasyster: Natalie, 20 år som jag berättat om innan som är en av mina bästa vänner också :)
Lillasyster: Fanny, 11 år. Min söta fina lillasyster som alltid är nyfiken och bryr sig och så go och glad helt enkelt!
träffar henne väldigt sällan för att hon är hos sin pappa ( vi har samma mamma men fanny har inte samma pappa som vi storasyskon, men jag ser henne som helsyster ändå, jag ser henne lika mycket som hel-syskon som mina andra syskon ) Men hon är hos mamma varannanhelg och då ser jag till att träffa henne, samt ibland bjuder jag med henne på bio eller så :)

Lite pics:


pappa, syster, bror och lilla jag!

Bror syster mamma och jag :)

Syster, morfar jag och bror :)

som sagt har inga bilder på Fanny när hon va i den åldern, men det är för att jag inte har så mycket på denna dator för att det är babys dator, min är ju söndr :/
men här är nyare bild på sötnosen :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0