Dag 09 - Min tro

Dag 09 - Min tro

Min tro... alltså jag tror att det finns något som kallas för ödet.. kanske inte alltid men jag tror ändå på ödet i vissa fall.. jag tror även att det finns något som kallas för övernaturliga fenomen/väsen osv.. har själv sett svaga tänker för det och jag har hört många andra berätta.. Jag kan inte säga att jag har en kristen tro till gud, eller så.. Men jag vet att jag tror på något, men jag vet helt ärligt inte vad det är jag tror på..

Dock älskar jag att bära kors osv på smycken för att jag tycker att det är fint och det är mitt sett att tro på det jag vill.. Det finns inget rätt eller fel när det gäller vad man tror på. När jag bär ett kors så står det för de som JAG tror på och att det är väldigt fint dessutom!

konstig förklaring kanske? men alla tror på vad de vill :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0