Dag 07 - Min bästa vän

Dag 07 - Min bästa vän


Jag har inte en bästa vän, jag ha flera.. det är liksom, jag kan inte bestämma en, för det är flera!
Nattis: Min storasyster, hon är även min bästa vän
Mamma: Hon är min mor men också min bästa vän
Jojjo: Barndomsvän och bästa vän
Sophia: Kusinen som alltid finns där samt bästa vän
Kenny löf: Underbar vän och bästa vän. dock inte träffats på ruskigt länge :/

Så ja, som ni ser har jag liksom inte en! det är så underbara och bästaste vännen på olika sätt!
visst vissa kanske tycker det är fel när jag skriver Mamma och syster, men har alltid haft så bra kontakt med dom,  syster är för att vi alltid umgåtts med gemensamma vänner och de skiljer bara 16 månader mellan oss, det är liksom 1 år och 4 månader, så vi räknas även som " sebdotvillingar " om jag inte minns fel, hehe. Älskar att jag har sån kontakt med henne som jag har :)
lite pics på oss från åren :)






För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Gulle dig då. Känner detsamma hjärtat.

2011-10-19 @ 15:29:17
URL: http://fiaochnea.blogg.se/
Postat av: rebecka

<3 :)

2011-10-20 @ 08:57:50
URL: http://rebeckash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0