Dag 06 - Min dag

Dag 06 - Min dag

Min dag ser olika ut  beroende på om jag jobbar eller inte..
om jag jobbar ser de ut ungefär såhär:
Går upp vid 6:30, gör mig i ordning och åker till jobbet och äter frukost där med alla barnen.
Slutar oftast runt 16-17 och då åker jag hem till pojkvännen, lagar middag och har en myskväll.

om jag inte jobbar så börjar dagen såhär:
Vaknar väl mellan 7-9 där någongång, vaknar jag vid 7 så vinkar jag av älsklingen när han går, annars kommer han och pussar massa på mig om jag ligger kvar och sover hihi :),  äter frukost, kollar vänner och bara myser i soffan,
sen bestämmer jag hur min dag ska se ut: städa? bada? Handla? träffa vänner? bara ta de lugnt? well, vad jag vill :P
om jag bara ska vara hemma, ja då blir de oftast promenad på dagen eller kvällen också för att man inte bara ska ha varit inne liksom.

Vare sig jag är hemma eller inte, så oftast hemma igen vid 6 eller 7 och då lagar vi middag och myser :)

Ägnar stor del till att titta och känna på min mage också hahah! :)

lite svår dag att skriva om med tanke på att de är så varierande hehe!

Puss och kram!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0